2012年3月29日星期四

凸首摺櫈

嘩,出到武士刀...


唔怪得凸首要帶定摺櫈落區了...

6 則留言:

  1. 我係cy 個個星期落區, 落到9月9日, 保證垃圾局選舉泛民大敗.
    cy 上場先發覺香港的政客好多幼稚園級, 但竟然生存在咁耐...

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港政客唔係幼稚園級,只不過班友塞住喺度唔撚郁,坐吓坐吓連自己個腦都坐撚住。唔放低又點扲得起,葉劉去外國行咗轉,一返嚟,相對已經升咗幾個「呢」...

      刪除
  2. 我之前都係到諗, 竟然無人惡搞摺櫈呢個 gap, 結果順叔就做左出黎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 禾就係等緊佢落區,點知出埋膠刀咁應景...

      刪除
  3. 同意 Ironforge, 即使係靠直選既泛民,咁多年都仲停留係妖魔化中共既階段, 用 64 & 23呢d 野去嚇市民 (雖然唔係無道理), 講衰d 根本係食老本。 近年既議題, 無論保育定中港爭議, 成班人唔係置身事外, 就係後知後覺, D&G單野我淨係見到謝偉浚識去抽水 (我覺得抽水係政客必需要做既)。 佢地既政治觸角, 可能比起夏蕙 E 仲差。

    相比之下, 由選舉工程開始, CY真係專業 N 倍; 今日食飯, 我D 同事雖然平時唔多講政治時事, 但已猛讚 CY 其實幾有台型, 講野又叻......

    回覆刪除
  4. 生果就靠妖魔化嚟賣紙,個老細幾乎講到出口;飯民就靠妖魔化嚟保住個位,都係當打份工啫,唔係就唔會想要MPF啦。雖然都叫做起到監察政府作用(所有反對派都得),但係擺明冇理想冇承擔,廿年從政都冇政綱冇理念,嗌嗌口號當然最舒服。自己話唔會加入新政府團隊,我夠唔會加入中共中央委員會。

    回覆刪除