2010年11月5日星期五

豪門二代(下)

(刊於2010年11月5日am730)


我爸是李剛!

上期講開香港豪門二代,大陸富二代,一啲唔失禮。

早排香港有個靚仔,串人坐巴士「咁陰功」,犯眾憎慘被高登大軍起底圍剿,如果件事發在大陸,可能乜事都冇,因為混帳千倍之事,多多都有。

大家上網搜索吓「富二代」、「飆車」,就會明白點解大陸車企咁好景,富二代名車極速千里送西瓜慘釀車禍、官二代車死人囂張「亮爹」,幾乎已經唔係新聞(賠錢了事個案可能更多)。大家搜索吓「汪汪王王」(呢個朵反映強烈「仇富」心態),又可以知道所謂「京城四少」,同中港台女星錯綜複雜關係圖,同十幾廿年前香港娛頭,似曾相識。

富二代現象,在大陸已經變成熱門議題,多數講緊八十後獨子獨女,輕鬆繼承改革開放後先富起來嘅父蔭,衍生出種種社會問題。以前見到來自國內年青人,好多時會被佢哋嚇一大跳,縱使只得千分一機會,都會咬住唔放,今日所認識大陸新一代,大多數冇晒嗰種打死擺就之拼勁,如果中國今日經濟成就,建基於改革開放後,全中國人急起直追文革時失去黃金廿年,努力奮鬥改變自己命運的故事,今日大陸富二代所展現氣質,令人擔心。

鬼佬傳媒日日講緊「十二五規劃」乜乜物物,最攪笑係成個規劃都未出街,五中全會只係通過咗老共八股指導思想,規劃最後寫乜,講都冇人信,發改委今個星期,第一次展開全民諮詢,順叔為中國國運着想,上去發改委網頁,建議引入遺產稅,至今未能通過和諧審查。

雖然大陸呢期興收入分配改革,官方傳媒又大鑼大鼓倡議富人行善,但遺產稅其實十劃都唔知有冇半撇(嚟真的話可能會炒爆香港樓)。富二代風流,可能前世積德,全地球都係咁,但「民二代」太折墮,就不合情理,最低限度,民工子女,應該同城鎮居民,在教育、社會保障等方向享有相同待遇,咁都做唔到的話,都唔好叫自己做人民政府。

共同社論: 戶籍改革
 大陸呢個星期,全民關心大事,其實係建國以來,第六次全國人口普查,十三億人口,六百萬個普查人員,幾乎係不可能完成之任務。今次「六普」最大特色,連外國人同流動人口都查埋,即係見人就查,有理由相信,大央政府今次,認真想改革戶籍政策(要投資大陸城鎮化、消費概念,要留意吓四月公布嘅普查結果)。

年初國有十三份報章,極罕有咁發表共同社論,字字鏗鏘,和諧不掉的。

「我們希望,我億萬國民,地無分南北,人不分城鄉,都擁有同樣的就業、醫療、養老、受教育、自由遷徙的權利。我們希望,一項為患數十年的弊政,能終止於我們這一代,讓下一代人真正享有自由、民主、平等的憲法賦予的神聖權利!」


我就是李剛...

關連文章:
1. 豪門二代(上下)

伸延閱讀:
1. 京城四少 (「仇富」CUTIE版)
2. 財經茄哩啡就「十二五規劃」建言 (發改委網頁,終於通過和諧審查...)
3. 「六普」或為戶改開路 ( 新浪網轉載每日經濟新聞)
4. 全國13家報紙發表共同社論促戶籍改革全文 (GFW BLOG)

沒有留言:

發佈留言