2011年11月22日星期二

大餅變紅衫

o殊!千奇唔好話俾咁多人聽...



同場加映

I tried it 100 times but only got ashes...

6 則留言:

  1. 很好...分分鐘仲可以做埋首富

    回覆刪除
  2. 順叔真係高手, 講得好抵死, 可惜呢篇佳作點解無係 AM 730出, 我幾乎錯過左。

    當然, BINGO 果位仲高手, 絕!!!
    股票市場, 果然係專搵老散笨。

    回覆刪除
  3. 嗱嗱嗱,研究魔術啫,咪心邪,斯文人唔好成日掛住「迎賓周大碌」...

    回覆刪除
  4. So.....the conclusion is Buy the New World before Ben Chow List? Hohoho.

    回覆刪除
  5. hehe, 上邊果位師兄, 睇清楚順叔最後果段野。

    黑色隻牌, 雖然話就話可以換一蚊既野, 但市價只係 3毫,
    你買左都只係可以等, 等人泵水炒起它, 主動權唔係自己到。

    打庄唔同我地, 人地可以拎張牌去換野; 又識變魔術,可能將 d 野轉移下, 又可能係咁變多 d 黑色牌。 呢d 野, 你恨唔黎, 明白 ma?

    既然人地係魔術高手, 我都係選擇場邊欣賞就算,唔想tried it 100 times but only got ashes

    回覆刪除
  6. 哈哈哈,謝謝WING KIN巴打的解說...

    順叔懷疑,張100蚊紙,其實搽咗一層易燃又透明的東東,一張普通銀紙,用火柴放在上面點,冇咁易燒著的(燒著咗唔好鬧順叔...)...

    回覆刪除