2012年2月23日星期四

渝港謎圖(上)


今期開渝港國際(0613),一個穿插中港之間,撲朔迷離的上市體系。

天下未亂蜀先亂,最近重慶多事,香港更多事,塘邊鶴食花生睇大戲,其實大家都唔知乜事。「渝港國際」一張「重慶」加「香港」的招牌,在中港大局兵荒馬亂之際,捲入政治漩渦的高風急浪,看若偶然亦似必然,成個局太詭異,橫掂解唔通,不如試吓將各種謎團炒埋一碟,一齊玩吓政經拼圖遊戲。

先講香港,根據《東方日報》連日報道,行政長官曾蔭權,農曆新年去完瑞士達沃斯憂國憂民憂地球之後,原來好唔得閒,今個月9至12日,坐住渝港國際主席張松橋隻私人飛機,往返泰國布吉渡假疏乎,回港未幾,又現身澳門賭場豪門夜宴,款待當奴過大海兼過夜的私人遊艇當中,其中一隻私人遊艇,叫做「Cross Harbour」,同渝港國際控制的港通控股(0032)英文名一模一樣。

當奴豪遊馬交三日兩夜有乜課外活動,冇人知,不過據報道,其中一個特別節目,就係與一班富豪,密商政壇大計,包括由特區政府出手,發放大量有關特首參選人梁振英涉及西九項目利益衝突的資料。

如果排除陰謀論,好大路咁睇呢件事,堂堂香港特首,乜嘢做得乜嘢唔做得,當奴心中有數,去到賭場三教九流煙花之地飲酒灌水,已經大大有失身分,大家有冇見過,一個國家元首或者地方領導人,會同當地有銀士攬頭攬頸,海陸空接受貴賓式豪華款待?曾蔭權自稱係「香港仔」,流住香港的血,竟然又唔明白香港人痛恨官商勾結之敏感神經,冇事冇幹,當奴可能在中環同富豪飯局都唔會,夠膽歎完飛機歎遊艇,只有一個解釋,就係有貪飲貪食以外的「絕對需要」離開香港,但係根本冇諗過,自己在私人飛機超隱閉的行踪,竟然可以成為「超狗仔隊水準」的傳媒爆料黑幕。

作為當奴佢老闆的小市民,可以試吓,掟過電郵去特首辦(),請當奴遊車河兼留宿一宵,睇吓佢會唔會接受,而家唔係有冇俾錢、有冇收禮的問題,而係講緊應唔應該行上遊艇、應唔應該坐上飛機的問題。堂堂行政長官水洗唔清,自己解釋唔到,反而叫大家唔好陰謀論,研究吓長遠經濟發展「人口老化問題」咁,「傻的嗎」?!今日政局混亂,3月選完特首權力交接期間,立法會應該臨別秋波,整個「不信任動議」幫當奴送行,迫佢解釋呢筆糊塗混帳。

姑且假設當奴做政務司司長做財爺時候,冇同大富豪埋堆,又姑且相信佢自爆,出任特首7年以來,只係上過私人飛機及私人遊艇各兩次,最詭異的謎團就係,點解一啲發生頻率咁低、咁「公私不明」的休假活動,竟然最近一個月連續出現兩次,更發生在中港政局最多變奏、特區政府最需要有人主持大局之時

今個月9號,當奴坐張松橋飛機去布吉,之前幾日,渝港國際在重慶的大本營,啱啱爆出軒然大波,重慶市委書記薄熙來的左右手、副市長王立軍,被政法職務後,盛傳王立軍向成都美國領事館尋求政治庇護,重慶市政府官方講法,話王立軍工作過勞精神緊張,正接受「休假式治療」。

上個星期,香港爆發「唐生大地震」,政壇商界到官場,個個震騰騰,呢個時候,曾蔭權冇出嚟安定軍心,「休假」需要竟然不亞於王立軍,又過大海「休假」兼密會大富豪,見到「Cross Harbour」呢隻遊艇,幾乎可以認定當中有份穿針引線的,又走唔甩「重慶首富」、渝港國際話事人張松橋。

今個星期,戲碼差唔多到高潮,主角出晒場,香港爆出「豪遊醜聞」,重慶更加爆出薄熙來「辭職」的傳言,外交部發言人被傳媒問到有關傳言,表示「不掌握有關情況」,星期二中央電視台新聞聯播,出現一個薄熙來出席政治局會議的畫面,但係,在國家副主席兼「儲君」習近平外訪期間,竟然舉行政治局會議,本身已經極不尋常。

山雨欲來,下回再續。

關連文章:
渝港謎圖(上)
渝港謎圖(中)
渝港謎圖(下)

伸延閱讀:
1.

沒有留言:

發佈留言