2012年2月24日星期五

渝港謎圖(中)


上回講到,行政長官曾蔭權,被踢爆坐富豪私人飛機遊艇「豪遊」布吉馬交,出任特首7年以來只係做咗4次的極罕有「課外活動」,今個月竟然連做兩次,「休假」時間,仲要緊接著重慶副市長王立軍「訪問」美國領事館、香港「唐生大地震」兩單政治炸彈爆發的非常時期。

政經世界邊有咁多啱啱同剛剛,當日香港「起錨」,中共「儲君」兼港澳事務話事人習近平外訪之時,西環突然開門放幾隻白鴿入屋,「招安式」接受民主黨政改方案,已經成為中港政壇佳話;當奴在敏感時刻,同大富豪攬頭攬頸,除咗官商勾結的瓜田李下,最水洗唔清的污蹟,其實令人懷疑佢叫政府官員保持政治中立之時,自己又在特首選戰指手劃腳混水摸魚的道德問題。

講多次,香港人唔係質疑緊你當奴「豪遊」有冇俾錢,而係點解在呢個時候,咁啱有兩次「休假」離港的需要。解釋清楚,大家再坐低傾吓「人口老化」問題,再去深圳退休養老未遲。

當然成件事最詭異地方,就係重慶香港齊爆大鑊之後,款待當奴飛天過大海的,竟然係渝港國際(0613)主席張松橋,呢位連公司招牌都掛住「重慶」加「香港」,遊走渝港政經之間的「重慶李嘉誠」。

渝港國際是張松橋的控股公司,市值反而最細,得5億銀(港元,下同)貨仔左右,系內上市公司,最大隻的中渝置地(1224)市值50億銀,另外仲有渝太地產(0075)同埋持有西隊股權的港通控股(0032),加埋市值唔夠100億元,除咗中渝置地,張松橋在其他上市公司控股4成左右,香港上市公司部分身家30億銀左右,牌面身家唔算超級巨富。

香港唔少隱型富豪,但係擁有4間上市公司,同時又保持極度低調的,應該絕無僅有,如果今次係香港大孖沙用私人飛機遊艇款待當奴做入幕之賓,傳媒5版紙背景都數唔晒,但講到張松橋,連佢其實係「香港人」的身分都冇乜人咁肯定,張松橋近年只係在清拆景賢里時做過新聞人物,另外就只在中策(0235)收購台灣南山人壽、電盈(0008)私有化等大茶飯時,若略見到張松橋跟香港一班大孖沙共同進退的身影。

香港唔少「內房股」老闆,可能要叫張松橋一聲「大佬」,因為佢可以話係第一代香港內房商。據中渝置地母公司「中渝發展」網頁資料,張松橋早在92年,已經同拍檔、中渝置地副主席曾維才在重慶地產市場打天下。90年代初,中國房地產連「市場」都冇,太早玩磚頭,有眼光亦未必咁好彩,唔少人輸到甩褲, 中渝在重慶搞地產屹立20年,幾經宏調兼經濟周期而不倒,可以算奇蹟。

重慶山高皇帝遠,好多秩序唔係咁易理解,現任市委薄熙來初到步即唱紅打黑,打出個前司法局局長「文強案」轟天大案,文強受審時,曾供稱受賄巨款當中,部分來自中渝,中渝置地曾經因此停牌,其後發通告澄清有關指控。空穴來風,亦約略可以聞到重慶的「火藥味」,張松橋在「火藥庫」打滾,十四大撈到十八大,公司越做越大,08年更做埋全國政協代表,更添傳奇一筆,當有過人能耐或人脈。

薄熙來唱紅打黑,打到隻左右手王立軍跌咗落重慶領事館兼疑似精神失常,打到有傳言話佢要辭職,香港特首選戰爭櫈仔,又打到「唐生大地震」,出動埋村長個女,身家繫於渝港兩地的張松橋,竟然請曾蔭權豪遊布吉馬交,毒箭暗箭亂射之際,當奴又有心情遊埠,成件事就變咗一個大謎圖。

更詭異的是,唱衰大行動,好似已開始波及金融市場。

大家記唔記得,一個啱啱成立,專門提供「淡友福音」的「invest-door.com」?呢個月前唱衰永暉集煤(1733)的踢爆網站,啱啱又第二次發功,牌面上要踢爆人和商業(1387),但矛頭直指中渝置地及張松橋。

故仔太多講唔晒,下周下回再續,睇睇薄熙來同特首候選人梁振英、仲有張松橋同美國前國務卿基辛格,有乜關係。


關連文章:
渝港謎圖(上)
渝港謎圖(中)
渝港謎圖(下)

伸延閱讀:
1. 「invest-door.com」/Ripley Capital: 人和及中渝置地報告(PDF)

沒有留言:

發佈留言