2012年3月15日星期四

黑金經濟(上)


人有相似(一)
人有相似(二)

今期開黑金。

先湊吓熱鬧,講吓「黑金政治」。呢個辭彙近排好有市場,不過香港人其實無需要跳線,首先,而家絕對未去到日本山口組捉啲債仔去福島核電廠開工、台灣陳水扁兩粒子彈咁跨張程度,香港就算有「黑金」,都仲要冚得好實,家陣非常時期,唔覺意俾香港人見到少少鬼影,咪當時運高開吓眼界。

99年之前澳門街日日讓子彈飛,現在太平盛世,搵單毒品案破吓都冇,紅吃黑,食硬,香港有西環中聯辦照住,團結收編招安五湖四海愛國愛港人士,化之合之為河蟹動員力量,「黑金」都變「白金」,天下太平可也。

新界咁大,居民又純真,唔擔保有冇一啲陰暗角落,地頭蟲加社團加有錢佬,三合為一會師,咁就有啲難搞,順叔見鄉議局所有喜慶場合,中聯辦高層幹部例牌係鐵腳,應該對形勢掌握得好好啩?暫時所有特首候選人,提到有關新界的政綱,都只係講丁屋僭建呢個「小問題」,應該就係咁簡單啩?

鄉議局係一個少數冇公開帳目的法定機構,新界雖然已經由遍地牛屎變做遍地黃金,唔少人發過豬頭,但係作為阿公的鄉議局,反而好莫財,起座新大樓,都要四圍撲水募捐幾年。順叔同唔少新界居民好老友,間唔中會搵本《鄉情》睇吓,鄉議局座新大樓,幾大地產商人人捐5球咁少,梗係唔夠,馬會竟然都捐咗4,200萬,如無意外,鄉議局係過去兩年,接受捐款最多的非慈善組織,連鄉議局都咁需要幫助,唔怪得政府要另外搞個乜嘢關愛基金了。

在流浮山的一個疑似「黑金」飯局,炒咗咁耐,最後原來只係一場至渾焗飯,中間人約中間人最後唔知邊個約邊個,「忠奸」難分,不過有理由相信,所謂「梁營悍將」的劉夢熊,呢單嘢應該幾無辜,因為夢熊大師係一個非常出色的「中間人」,唔會咁唔專業搞到唔湯唔水。

夢熊大師在國內,其實係一個名人,佢自己都話,Google吓佢個大名,分分鐘有成億個搜尋結果,當年九倉(0004)賣西隧俾「重慶李嘉誠」張松橋間港通控股(0032),就係佢三呎不爛之舌得意杰作,當然仲有當年寶福「一億元買嚿擦子膠」事件。財經茄哩啡早排篇《渝港謎圖》講過,所有出色的「中間人」,一定有佢過人之處,一個中間人越高調,其實反映本身可以發揮能量越低,今次夢熊大師化身「梁營悍將」,相信都係發揮緊佢「生意是這樣做成」的奇技,夢熊大師的出現,只是今期特首選戰七國咁亂的另一寫照矣。

夢熊大師在國內最響朵一役,真係同黑金有關,不過係黑色黃金。

非洲國家馬達加斯加,除咗可能有恐龍,原來仲可能有石油,而且資源量可能極之豐富,在2006年,夢熊大師當日捽緊隻上市公司,叫做「信用咭防盜」,冇錯,就係今日的國際資源(1051),話在馬達加斯加買咗兩大塊油田,再搵個二打六勘探公司的報告,話石油「遠境資源儲量」,高達21億噸,用當日每桶油價去計算,出現咗「9000億美元石油」項目的黑色黃金笑話。

呢單嘢,當日好轟動,因為上咗中央電視台《經濟半小時》,成為「反商業欺詐調查」系列報導之一,如果馬達加斯加真係咁多油,斷估一級國企油公司晨中進駐咗,今日「信用咭防盜」變成國際資源,桃花依舊,人面全非,不過都係拎住份勘探報告,同大家講「遠境資源儲量」幾多幾多,咁耐以嚟一毫子都未賺過,市值仲有成90億港銀,唔知道同「信用咭防盜」年代相比,其實有咩唔同。

咁錯,今期其實想講黑色黃金,不過財經茄哩啡「事事評論員」上身,吹多咗,下回再續。

關連文章:
-- 黑金經濟(上)(下)

伸延閱讀:
1. 《鄉情》: 馬會毫捐4200萬俾鄉議局
2. GOW財茄台: 資本人物Dream Bear(Youtube連結)
3. GOW財茄台: Dream Bear反對活取熊胆廣告(Youtube連結)

5 則留言:

  1. 冇人識嘅人影埋大合照?
    順叔,鄉議局你都敢惡搞,膽生毛乎?

    回覆刪除
  2. 唔係惡搞,堅的!http://www.heungyeekuk.org/pdf/鄉情p2.pdf
    呢度或有更多http://www.heungyeekuk.org/016.htm

    回覆刪除
  3. 原來呢位上海仔成日都不請自來。

    回覆刪除
  4. 喂喂喂,你班友仔想順叔仆街乎?人有相似,講吓笑啫,近排啲新聞,十單有九單唔知講乜尻,大家都係估估吓,搞吓GAG可以,唔好太認真。

    呢個棚人流冷清,冇乜所謂,拔,最好都係唔好開名啦...

    回覆刪除
  5. 呢單嘢一開始就係打邊爐混醬,邊個食得出真味?大家盯著黑金死追三條問題:誰約、誰付同講乜,但癥結其實得一個,不請自來都要知道有焗飯食先會曉蒲頭,依家唔係當街當行踎大排檔,見到熟人搭檯湊熱鬧。

    當事人可以話出面傳傳吓漏咗風聲自己八卦走唻昅昅,事實亦可以係咁。之但係當別人眼中的江湖人物都免得拿屎上身而將事件交由律師處理,可想而知佢都深諳畀人「暗跣」一鑊。
    咁,暗跣佢嘅人動機係咩?其實都未必係為跣而跣,呢件事嘅客觀效果正正交代得一清二楚﹒﹒﹒

    都係斷估無痛苦!

    回覆刪除