2012年3月21日星期三

四萬炮發


好想知道,如果華叔在生,會做乜嘢...

8 則留言:

  1. 陳太對住英國上司就畢恭畢敬,對住回歸後的董生就處處對著幹。

    你敬我一尺,我敬你一丈,一開始咁樣起哂貢,個人幾叻都好,又有咩用。你係領導者,無問題,可以話事。但作為執行者,處處作對,結果咪搞到一鍋粥羅。

    你想處理好香港事務,可以唔理順和北京關係?照陳太馬田既態度方向,結果係咩都做唔到,而香港普羅市民做左磨心羅。

    CY未上場便講到咁決絕,會唔會武斷左少少?

    回覆刪除
  2. 陳太,你要明白,阿爺唔出手,就等於地產黨玩哂。

    回覆刪除
  3. 香港前局係點,更睇中央,及香港市民,特首的作用影響力實無大家想像中大。

    回覆刪除
  4. 查實陳4萬講既野我雖然係同意, 但又無咩新意, 真正有睇頭係順叔既翻譯, 一定要俾個 like。

    回覆刪除
  5. BBC記者當日有本「THE LAST GOVERNOR」,裡面有一段,講到肥彭當日同四萬講,部分政改放案的構思,當時ANSON仲力撐立法會功能組別的重要性,大家有興趣,應該拎返本嘢,出嚟睇吓咩叫「變色龍」。

    如果梁振英係地下黨,咁就唔係變色龍啦,最多話佢係無間道。

    四萬對住香港記者,唔識講嘢的,有嘢講,必定湊鬼,禾挑。

    回覆刪除
  6. 睇見佢就眼火爆,若非財茄台慣性收視,呢段片我唔會睇。

    回覆刪除
  7. 一副唯恐天下不亂的口臉。陳太還是到英國退休,過其高等貴族生活,(如果她的英美主子在不需要留她在港興風作浪)

    回覆刪除