2012年6月9日星期六

眼看他起高樓


大陸有間建築公司,叫做「遠大」,以光速起樓出名,呢條「瘋狂的大樓」,就係探討起得快,會唔會有古怪。

早兩日有消息,話呢間公司會在湖南長沙,起楝全球第一高樓,838米,220層,高過迪拜塔少少,叫做「天空城市」,項目代號「J220」,遠大好似話要在7個月內完成咁話。

是否安全,唔知,大家可以睇吓片,不過,大家可以用「XYZ」及「全球最高」兩個關鍵字GOOGLE一吓,「XYZ」等如廣州、海南等任何一個大陸省市名稱,睇完之後,可能會有少少擔心,寫字樓等商業物業,會唔會供應氾濫。

有人話一個地方建築物的高度(或者最高摩天大廈記錄被擦新的速度),同經濟爆煲風險成正比,唔係冇關係的。


伸延閱讀:
1. 新華網: 長沙擬建世界第一高樓
2. Barclays Capital: Skyscraper Index/Bubble Building

沒有留言:

發佈留言