2012年7月16日星期一

不如講波

呢輪太多嘢殺埋身,周身唔得閒,政治新聞亂過七國,金融市場悶到九彩,唔熟唔寫的話,不如開最熟嗰瓣,講波。

所有同錢銀有關的博奕當中,財經茄哩啡最熟就係賭波,多年來捐咗唔少去馬會做善事之後,近年得出最大結論,就係贏大錢機會等如零,過去幾年,每年都係一注起兩注止。

目標只係執少少的話,唔係冇機會,例如西甲聯賽,有實力贏冠軍的,只有巴塞及皇馬兩隊,長途賽好少有一隊由頭帶到尾,兩隊波的冠軍賠率,總有機會跌穿兩倍樓上,假設每隊買一嚿水,落注時候都係2.2倍,最後扣除200蚊成本收廿蚊,一個球季都有10%回報。

另一個方法之前都講過,「情感對沖」,好似順叔係曼聯躉,舊年曼城入直路作客輸俾阿仙奴之前,落後5分,賠率6.75賠時順叔落咗一注,球季最後兩分鐘大逆轉,「情感」受傷,但係有錢收。

英超傳統四大,曼城已經取代利物浦地位,加埋熱刺可以挾硬叫五大,每隊賠率先後冷過5倍的機會極微,不過曼城利物浦阿仙奴等球迷,如果做「情感對沖」,應該可以慳返押落曼聯的一注成本,因為真係唔掂,除咗舊年季初幾場好波,近兩年查實由頭悶到尾,可以鬥到入直路,與其話本身實力依然,只不過其他強隊唔掂。

曼聯實力最強一個位置,在於領隊費格遜,多年來壓得住大牌球星,亦好識得培育球隊年青球員,球會老中青三層同時保持鬥心,但係呢支歌仔近年唱唔響,前年再贏得青年足總杯,幾個十幾歲的後生仔踢到識飛咁,本來全球擁躉預期92年的碧咸等青訓「黃金一代」可以重現,點知一個屈尾十,最得個三件靚仔齊齊離隊,就知道曼聯內部出咗事,今非昔比。

好多英國球評家都話,費格遜堅持重用老將,包括季中重召已退休的史高斯復出,成為年青球員的最大離心力來源,不過,曼聯季初買咗個18歲的菲臘鍾斯之後,即刻場場俾佢打正選,吹捧到佢入埋英格蘭國家隊,其他青訓球員睇在眼裡,肯定會問點解自己冇咁機會,呢個可能先係費爵爺管理年青球員期望的真正致命傷。

年青球員除咗天份同埋努力,更加重要係外界的認同,人人話你得,場場正選,自然踢得夠自信夠醒神,好似朗尼咁,18歲轉會曼聯,處子登場歐聯主場對費倫巴治,連中三元,當時C朗都仲坐緊冷板櫈,後來C朗越踢越上手,朗尼可能自覺唔夠人哋咁靚仔、唔夠人哋咁好波,女朋友又唔夠人哋咁多咁索,失去Alpha Male地位後,唔好話冇以前咁有侵略性少咗衝力射球,頭髮都甩埋。

一線大哥失色,青訓新星走佬,曼聯亦失去競爭力在球員轉會市場搶購,車仔有個俄羅斯油王,曼城再加有個中東油王家族,來季英超怕且都係藍色的天下,「油資」將球員身價及薪金搶到天價以外,縱是頂級球會,一個一級球星的稅後人工,分分鐘超過球隊本身,唔搶人又食唔到歐聯呢塊肥肉,一句到尾,英超以至歐洲多個頂級聯賽的商業模式,已經瀕臨爆煲邊綠,支持住的,只是一個又一個當足球隊係私人俱樂部會籍的超級富豪。

曼聯賣盤,老闆應該賺到笑,不過格拉茨家族應該一直都係獅子開大口,順叔甚至懷疑,當日中東油王敲過格拉茨道,購唔掂數又被人激親,先會投資落地球上冇乜叫座力的曼城,大報復。

曼聯話上市,早年香港熱炒國際名牌就話嚟香港,一級方程式話去新加坡掛牌又跟到去獅城,結果都係冇米粥,最近又話去美國,目的斷估只有一個,就係希望將格拉茨希望套現的叫價,盡量反映在股市的「客觀市價」,美國佬雖然用 手打「Football」,但係有冇投資者肯押注落一個冇可能持續發展的行業、一間實力拾級而下的球會?

1 則留言:

  1. 廠迷絕不贊同雲隊長入魔,8:2果場簡值係恥辱,就算我們NO LONGER KING OF LONDON,都絕不認同紅軍聯手(曼、阿)抵抗藍色軍團(曼、車),最多齊齊TROPHY-LESS AGAIN!

    回覆刪除