2012年7月13日星期五

文化富士康: 讀者甲的來信

一位署名「讀者甲」的朋友,就《文化富士康》的電郵來信,供各位參考。

順叔:

如果你唔熟果範就不如唔好寫,你似乎對收購 TVB 單 deal 唔多熟。

1. 王雪紅財團唔係直接收購TVB,係收購「邵氏兄弟(香港)」,邵兄有26% TVB股權,同大半塊清水灣地皮(整個清水灣影城舊址,有部份係屬於嘉利,當年收購 TVE 得來既 )。

2. 財團冇買邵氏基金另外持有既6%股權,呢6%股權亦都已經捐左畀香港各間大學,所以成個deal唔駛避全面收購。

3. 地皮在邵兄手,所以你又點會見到TVB年報會有清水灣地皮?

4. 清水灣地皮已經分拆出財團,「邵氏兄弟(香港)有限公司」已改名做 Clear Water Bay Land Company Limited,TVB股份已轉到「邵氏兄弟有限公司」。

5. 邵氏兄弟(香港)另一幅有份既地皮「新邵氏影城」,已經將業權完全賣返畀邵逸夫。

6. 所以成單 deal 其實係咪 80 億?實際上已經唔係,除返開其實殼王畀得起有餘。

7. 加上成個財團得殼王係香港人,法例規定電視台香港人話事,所以殼王有51%具投票權股份,但實際權益就唔係最大股東。

8. 以上都係公眾可以睇到既資料,唔係得一張「短過公司memo既通告」,唔係乜野神秘消息,你冇搵遮。

9. TVB 劇係內地冇乜競爭力?其實 TVB 劇大陸一樣好 hit ,你個圈子冇人其實唔代冇人睇,近排《回到三國》、《心戰》一樣係網絡 Top 10 之列。

10. TVB 大陸搞唔起的確係因為無辦法直接入大陸廣告市場,主要係靠賣片。

11. 賣片一集平均不過數千美金,對電視台來的確唔係大利潤,加上大陸近兩年,唔畀境外劇集上黃金時段,經營賣片係好困難,TVB講既絕對係實況。

12. TVB 已經諗住到同上海佬搞合營公司拍劇,希望打破「境外劇集唔畀上黃金時段」既限制,但合拍劇多數係四不像,又想取悅大陸觀眾,又要顧香港市場,往績一般。

13. 最後,郭台銘同王雪紅都已經唔係台灣首富,你d資料係舊年既。


讀者甲

關連文章:
1. 文化富士康(上)(下)

3 則留言:

  1. 1. 王雪紅財團唔係直接收購TVB,係收購「邵氏兄弟(香港)」,邵兄有26% TVB股權,同大半塊清水灣地皮(整個清水灣影城舊址,有部份係屬於嘉利,當年收購 TVE 得來既 )。

    NOT 683,是583

    2. 財團冇買邵氏基金另外持有既6%股權,呢6%股權亦都已經捐左畀香港各間大學,所以成個deal唔駛避全面收購

    not all 6%, 只有3%
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2011/0331/LTN20110331647_C.pdf

    3. can read this
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2009/0202/LTN20090202750_C.pdf

    4. http://realblog.zkiz.com/greatsoup38/31247
    果然,去年十一月,他們進行重整 架構,首先將邵氏兄弟(香港)有限公司改名為Clear Water Bay Land Company Limited(按:公司沒有中文名),跟前朝的邵氏劃清界線,公司名也顯示部署未來的土地發展。

    5. http://realblog.zkiz.com/greatsoup38/22080
    公告並沒有公布收購價,陳國強事後接受個別傳媒訪問時指,除 牽涉TVB股權之外,更包括一塊清水灣地皮,而同樣由邵氏兄弟持有的將軍澳環保大道影城,則會售回予方逸華夫婦。

    6. 可以咁講

    7. 是,無錯

    8. 真是公開找到的資料

    9,10 . pps買了中國內地版權,一年大約在中國收入2億幾,中國內地網上有人看的...
    http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2012/0321/LTN20120321486_C.pdf

    11. 現在財路在視頻網站。

    12. 實況

    13. 首富名單,是旺旺蔡第一
    http://www.forbeschina.com/review/list/001902.shtml
    排名 姓名 淨資產(億美元) 年齡
    1 蔡衍明/Tsai Eng-Meng 80 55
    2 魏氏兄弟/Wei brothers 66 -
    3 蔡萬才及其家族/Tsai Wan-Tsai & family 62 82
    4 郭台銘/Terry Gou 48 61
    5 林百里/Barry Lam 42 63
    6 羅結及其家族/Luo Jye & family 32 86
    7 尹衍樑/Samuel Yin 31 61
    8 王雪紅、陳文琦夫婦/Cher Wang & Wenchi Chen 30.5 54
    9 林堉璘/Lin Yu-Lin 30 76
    10 王永在/Wang Yung-Tsai 29 91

    回覆刪除
    回覆
    1. 錯就要認,打就企定。資料上,多謝讀者甲及湯財巴打的更正及補充,不過當然啦,觀點上,順叔唔會咁輕易改變自己睇法的...

      刪除
    2. 9,10 . pps買了中國內地版權,一年大約在中國收入2億幾,中國內地網上有人看的...
      http://www.hkexnews.hk/listedco/listconews/sehk/2012/0321/LTN20120321486_C.pdf
      11. 現在財路在視頻網站。

      你 link 既年報邊到話「tvb一年兩億既中國收入,係來自pps買了中國內地版權」?兩億收入對比其他收入,比例上一d都唔多,一成都冇。

      視頻係財路,都係講視頻既廣告市場,TVB一樣好難入到去。

      至於其他就要多謝更正。

      讀者甲

      刪除