2012年7月4日星期三

土地喪屍


咪話財經茄哩啡剩識喪插,今日搵份大行報告出嚟讚吓。

CITI,講大陸地產股,點解唔同分析員又咁唔同的NAV估值,報告後半截個Sales outlook,建議買乜買物,可以不理,不過有前半截可以拎嚟講吓。CITI話大型內房股的一個二個巨型土地儲備,個個可能有23%其實係「dead portion」,好似喪屍咁,周身爛肉,無需消化痾屎,總之永無止境咁四圍咬。

唔需要諗到太深,好簡單咁講,例如廣東五邑地區,有個地方叫江門,假設成個江門,住宅物業成交平均一年50萬平方米,某發展商,在江門囤積咗一個500萬平方米的土地儲備,查實就好似嚿爛肉塞喺肛門,就算土地成本唔使錢,就算冇其他競爭對手,都要消化10年先賣晒,中國樓市十年,已經唔知循環幾多個周天。

一條喪屍超過兩成爛肉,查實可能已經低估咗,而家應該仲有好多條爬嚟爬去。


伸延閱讀:
1. 中國鬼城
2. CITI: In-Depth Analysis of “Genuine” Landbank(條Link已刪,有興趣請E-貓至: lucentng@gmail.com)

2 則留言:

  1. http://ww3.sinaimg.cn/large/85d7a7b5jw1dukxw770fyj.jpg


    右邊個位雷軍同志似我地邊位尊貴既議員?

    回覆刪除