2011年11月28日星期一

一個都不能爆!

冇錯,一個都不能爆,吹咩...

綠城與中投成立合資公司投資國內房地產


綠城(3900)出名做豪宅的,莫財,阿公出手幫拖,轉行起廉租屋? 哈哈哈哈哈!!!

李克强: 堅持實施遏制房價過快上漲
唔怪得傳緊要小強做住人大委員長先囉...

伸延閱讀:
1. 一個都不能爆(上)(下)
2. 綠城紅燈(上)(下)
3. 諸事恒隆(下)

首富: 公公,我支奶奶呢!
恒隆CPO: 屌你班仆街咩...

3 則留言:

  1. 今日有7張票(其一順叔所種),已經好感動了。既然有兩票投綠城,喺度講幾句,過幾日可能喺報紙翻叮,博老編唔覺,WAKAKAKAKAKA...

    首先假設呢單刁係真的,咁有以下可能:
    (1) 一個都不能爆,阿公默認地產係中國最大道德風險
    (2) 綠城係國企巨銀大客仔,爆咗一鑊熟,建銀國際焗住幫拖
    (3) 近排唔少地產公司同PRIVATE EQUITY行埋,例如遠洋/KKR、中國海外/ICBCI、瑞房/歐資基金咁,CIC做一單SUB-STRATEGY LEVEL的ALTERNATIVE INVESTMENT,只係碎料,冇代表性

    好喇,當然亦有可能係流嘅。

    CIC成立最大目的,為咗維護中國金融安全,涉及國家安全的話,做刁唔會咁大口,打住CIC招牌做得成的刁,即係準備持股10年以上的股權策略投資,例如早兩年投資保利協鑫,全部即時公布。

    咁睇的話,所有涉及CIC投資項目的傳聞,爆得響口的,多數係吹水,兩三年前,伯明翰PK之前,楊家城都吹過,有中國主權基金有意思合作發展ST ADNREW球場...

    回覆刪除
  2. Yes wor, 中投入股,例必李首富間超巿。

    回覆刪除
  3. 更正: (2)應該係「建銀投資焗住幫拖」,「建銀國際」係CCBI...
    (LINK: http://www.cjis.cn/zjzt/manager_1.html)

    回覆刪除