2012年3月1日星期四

新地之料(上)

原圖:蘋果日報
今期開新地(0016),新鮮熱辣出業績,不過,先由行政長官曾蔭權單猛料講起。

當奴呢期夠爆,40年公職生涯臨尾馨香,涉貪醜聞日日新鮮,吸引公眾目光威力,勁過叫鼠王芬在砵蘭街裸跑,將香港政壇腥風戾氣最少化解一半,中環金鐘的高官飯堂,可能枱枱個個揞住半邊咀笑,今日上立法會,花生會賣斷市。

根據最新黑色笑料,當奴05年坐正進駐上亞厘畢道前港督府,同年獲新地送贈一部二手跑步機,Excuse Me,繼續講落去之前,等順叔先平服一下情緒…… 嘩咔咔咔咔咔咔咔!跑步機?二手?救命。

呢單料都可以踢出嚟,服,今日支持梁振英選特首的郭炳湘,05年仲做緊新地主席,應該知道邊個係大口仔,香港廉政公署得閒咗好耐,正正需要呢種深諳政商瓜葛、又肯挺身踢爆的「大口仔」加入或者做線人。

單嘢被踢爆後,特首辦解釋,件跑步機只係二手貨,98年落地,曾蔭權透過一位「朋友」得悉,「朋友」旗下公司不時會棄置舊健身器材,「朋友」同意「借用」俾當奴,如果當奴借唔到機,政府都要用納稅人錢幫佢老人家添置健身設備咁話;根據新地口供,最初講「贈送」,後來改口,變咗「借用」,仲話新地不時會將舊設施,捐俾戒毒中心、中途宿舍等單位,既環保又公益,不過咁啱益咗當奴。

公平啲講句,絕對權力先絕對會令人腐化,香港特首從來都冇絕對權力,萬事有個譜,相信當奴租用富豪的深圳巨宅,同冇乜可能賺錢的數碼電台唔會有關係;亦相信當奴坐私人飛機遊艇,咁啱在政治非常時期連環「豪遊」布吉馬交,一定有「貪飲貪食」之外的「絕對需要」,不過,有一個打風都唔甩的結論:當奴真係有唔少有銀「朋友」。

有錢佬做生意,關係好重要,尤其係可以影響自己盤生意的人,更加要拉關係,最低限度要食餐飯打個招呼,一定唔會蝕底。知己知彼,拉關係第一步,就係要了解對家的性格喜好,仲有每一個弱點,舉個例,如果有位政府高官,出晒名係個貪小便宜的縮骨精,去飲例牌由乳豬拼盤食到糖水先肯走,仲要打包埋美點雙輝兼拎埋隔離枱個橙,咁就 好容易被富豪攝到位埋身。

講就容易,實際上係高難度動作,普通一個茄哩啡,點會有間六千呎巨宅俾當奴放健身器材,更加重要一點,「特首需要跑步機」,其實係一項好有價值的「資訊」,大家可以想像,曾蔭權05年冷手執隻熱煎埋,當奴當特首,全港有銀士排隊請佢飲茶灌水,話題離不開家常便飯,例如住邊度,新居諗住點攪咁,如是就掌握到「特首需要跑步機」的「資訊」,掌握到普通人冇可能知道的「資訊」,就係有錢佬、大型企業繼續發達的最重要資產。

舉個例,高盛作為最大型投資銀行,客仔包括全球最大企業,同埋最叻最有錢的投資者,即係掌握咗資本市場最重要的一手資訊;又例如,股神巴菲特,每一日可能收到十幾份賣盤建議書,就算明明冇胃口,都可能會派人或親自約其中幾間公司老闆傾吓偈,經過佢老人家法眼,亦變成冇人可以見到的重要市場資訊。

地產市場一樣,好似地產經紀公司老闆,打開部電腦,可能知道香港每一條街每一個物業單位有記錄以來的成交、買家係乜水等資訊,除咗品牌,物業資料庫可以話係地產經紀公司最值錢資產之一。

地產經紀的資料庫,最多可以幫助掌握物業市道樓價起跌,大家可以想像一吓,作為香港最大、最純正的地產公司,新地個「香港物業資料庫」裡面,又有乜料,又掌握咗乜嘢普通人冇可能知道的資訊,令呢間藍籌發展商幾十年嚟,就算樓市周期幾番起跌,仍然立於不敗之地,下回再續。

關連文章:
1. 新地之料(上下)


同場加映
經典: It Wasn't Me

沒有留言:

發佈留言