2012年9月2日星期日

兩條沉船


梁振英,可能係中台澳港九新界地方官當中最大一嚿政治負資產。

魏家福,可能係國企央企老總當中最有機會破產的一個。

中國遠洋(1919)公布上星期中期業績,又蝕幾十億,可能連續兩年高踞最蝕錢的國企榜首,鐘意人哋叫佢做「Captain Wei」的福哥,除咗同股東道歉,聽講親筆寫咗幾封信俾國務院求救,Captain Wei's SOS,怕且離唔開「國貨國運」呢幾味。

一個屈尾十,8月30日,Captain Wei竟然嚟咗香港,上面呢張相,可以在中遠集團網頁搵到,梁魏喜相逢,唔難想像,梁振英要大搞當年董伯伯壯志未酬腳先痛的乜乜航運中心,同Captain Wei呢個曾經何時「全球最大船隊」的「船長」,摸吓酒杯底咁。

兩條沉船撞埋一齊,唔知有乜火花,邊個同邊個SOS,不過呢,中遠樓下有隻中遠國際(0517),最新股價HK$2.85左右,現金值HK$3.64,即係話,投資者認為,中遠國際盤船務生意及資產,免費奉送再加每股8毫先肯要。

遲啲再講...

伸延閱讀:
1. 中遠集團: 魏家福董事长拜會香港特首梁振英

沒有留言:

發佈留言