2011年12月12日星期一

海通福街了

聽講,海通證券(6837)香港上市,臨門一腳撻咗Q...


望住周大福珠寶(1929)同埋海通證券(6837)招股書封面,有冇留意有乜相同之處?

答案就係,請留意招股書封面最底部,海通證券香港上市班BOOKRUNNER,幾乎同周大福嗰班,完全一樣。順叔唔想話,海通班友唔識做IPO,亦唔想話NORMURA同渣打班EQUITY SALES是廢的,但係,海通證券上市撻Q,要延遲上市,絕對同保薦人及承銷團陣容有關。

海通證券上市,由GLOBAL COORDINATOR到SPONSORS到BOOKRUNNERS,都係「海通國際」帶頭,話就話「聯席」,即係海通證券自己話晒事,記唔記得,「海通國際」,一年之前,仲叫做「大福證券」

順叔當然唔會認為,前身係「大福證券」的「海通國際」(0665),唔捨得以前阿媽,為咗周大福珠寶可以順利上市,犧牲自己最新阿媽「海通證券」,不過,可以想像,近年中資證券公司,在香港個DEAL TABLE排位越爬越高,外資投行,看在眼裡,一定唔順超,大佬,「周大福證券」,賣盤之前,做過乜嘢大刁?海通證券上市,講緊30億美金大刁,如果係以前,幾時輪到「大福證券」迓迓迮迮?

周大福珠寶及海通證券上市,JP MORGAN都係JOINT GLOBAL COORDINATOR,外資投行最索女高層,JP MORGAN企業融資部主管梁嘉彰(見附圖),聽講連周大福珠寶記者會都親身出席,邊單刁落力啲,唔使講都知。

大老,彤叔呢類大孖沙,唔可以得罪,以後唔幫襯你做CORNERSTONE INVESTORS就仆街,俾你做BANKER,有兩單刁,只能硬食其中一間,你都會保住周大福珠寶先。

當然啦,海通證券今時今日同外資投行爭飯食,自己上市都撻Q,真係好瘀皮,做臭競爭對手個朵,唔知會唔會係一眾BOOKRUNNERS考慮因素呢?

總括嚟講,海通證券上市撻Q,同公司基本因素,冇乜直接關係,不過,大家要留意吓,海通國際作為一間香港上市公司,作為海通證券海外業務窗口,未來有幾多生意做,講到尾,分分鐘幫阿媽上市,一單刁佣金,可能已經等如舊年全年盈利一半,肥肉本來到口,而家未食得住。

呢篇嘢臨急就章,冇查證過乜嘢其他資料,純粹無限聯想,咪太認真...
法官大人,呢件...

關連文章:
1. 迎賓周大福(上)(中)(下)
2. 周街是福(上)(中)(下)

伸延閱讀:
1. Bloomberg: HK IPOs Prove Less Lucrative as Chinese Banks Take Share

4 則留言:

  1. 吔飯前講多句,海通國際(0665)而家係海通證券(6837)海外業務窗口,同阿媽可能有好多錢銀往來,啲錢喺中港市場中間流出流入,如果透明度太高,好多嘢做唔到,純粹想像的話,海通國際存在一定私有化誘因,呢方面未認真研究,只係初步結論,有機會再講...

    回覆刪除
  2. 睇第一日啲孖展飛就覺得呢位保母勁攪笑,六億幾公開認購額嘅所謂足額原來九成九九九黎自自己間行.所以望都費事望,不過提提各位喜歡“打新”嘅朋友,基石見到加乘哥,同叔,大柳,JO央姐要識拾生外,估評人如見七叔,猩猩,含哥唱好也要買條大麻繩綁住隻手.順帶一問順叔隻法拉(OTO)頂住招股價,點睇阿佘隻必野站?

    回覆刪除
  3. 有一類公司,望都唔能使望就可以判佢「肥佬」,咇嘢站係其中之一,响嫂都整過間類似咁嘢,而家去咗邊?BTW,邊位係「含哥」?

    回覆刪除
  4. 涵也, 但佢又冇其餘兩位過分

    回覆刪除