2009年11月6日星期五

財演與財茄

(刊於2009年11月6日am730)


香港近年,多左「財經演員」呢個新辭,變相將金融圈打滾搵食之人,分成有料冇料兩堆,淨識講阿媽係女人,長散戶盲目跟風者,冇料,謂之財演。

順叔打開電視,聽到有人講「唔升穿22000就可能下試21500」,一樣會噴飯,不過幾十年前唔係一街財演,咪又成堆散戶撲去買香港天線? 所以財演呢個標籤,最大作用,可能係令好似順叔呢類財經茄喱啡,即時升呢,同你講,女人未必係阿媽,又搵到兩餐。

吹水叻,未必一定搵到食,但係金融界最搵錢果班,絕大部分,都有吹水出神入化嘅奇技,攞住間在火星賣飯盒既公司,敲50個老細門,被49個踢翻出嚟,只要有一個覺得有得諗,過左海就係神仙。

講穿左,金融界邊個唔係演員,不過講緊場大戲賣乜,做俾邊個睇。套戲唔掂,最多令好似順嫂的師奶,唔見幾十蚊;令人以為財星到有料到、唔係做戲果班,可能累到全人類輸身家兼財富大轉移。

最好例子,莫過於十年前,有人吹水吹到董伯伯相信,矽谷成功因為有矽,所以香港加數碼實掂,再吹到全香港都相信,數碼加盈科,動力十足,咁就變成香港金融史上最慘痛集體回憶

財星、財演、財茄,真真假假,有人食大茶飯,有人搵兩餐,順叔呢台戲,打正旗號吹水唔抹咀,炳人唔使本,逢星期五上演,希望大家鐘意睇。