2014年3月15日星期六

縱壞的阿伯

香港「干燶你」全球第一

小孩不壞,阿伯最變態。

早排變態超人阿誠伯,又接受大陸《財新》傳媒訪問,講到香港好似個「縱壞的小孩」,「1997年時香港的GDP跟新加坡一樣,但今天新加坡高於香港最少三分之一。香港一定要提高競爭力。香港若真的走上民粹主義之路,就會像野馬易放難收」云云。誠伯係財經茄哩啡的嘔像,睇完訪問之後,一路喺度諗,究竟香港點解會搞成咁,最新一期《經濟學人》,又講「Crony Capitalism」,令順叔茅廁個塞頓開。

經濟學人整咗個「Crony-capitalism Index」,即係反映大孖沙「Rent Seeking」有幾嚴重的「圍威喂指數」,排名越高,大孖沙越容易㩒住政府搶錢,干燶你班小市民,結果香港勇冠地球,執返個世界第一,仲拋離第二位的俄羅斯幾條街,威。李氏力場地產霸權天下無敵,名不虛傳耶,此之謂「營商環境」也。

香港經濟之所以可以咁「干燶你」,皆因壟斷行業(香港主要係地產)的大孖沙身家,同GDP的比例,高達接近60% ,相對之下,新加坡唔夠10%,嗱嗱嗱,呢啲就係香港同新加坡「競爭力」最大的分別喇,近十幾年新加坡經濟發展,遠遠超越香港,而家大家明白乜嘢係真正的原因啦,究竟香港係個「縱壞了的小孩」,定係衰在有個(班)「縱壞了的阿伯」呢?


關連文章:
1. 變態超人(上)(中)(下)
2. 買褲送褲袋(上)(下)

伸延閱讀:
1. 財新:李嘉誠伯伯談香港
2. 經濟學人: Planet Plutocrat: Our crony-capitalism index


同場加映:

誠伯: 有朋友做軍火生意