2014年7月28日星期一

財經林峯

Tony Chok

今期湊熱閙,開精電國際(0710),講吓呢隻明星工業股的投資價值。

有一種上市公司,大股東係股壇老雀,炒殼炒股炒風炒電,鑊鑊飛沙走石,路過之地吋草不生,道上風景,卻是唔少底褲都冇著的師奶股東亞婆散戶,個個木口木面。呢類公司,財經茄哩啡永遠唔敢掂,因為坐庄者太犀利,自問冇本事在對家手指罅揾食。

物以類聚,一個財技超凡的公司主席,炒炒貢十幾年,忽然喪搭個形象包裝一流的行政總裁,Chok住Chok住同你講乜嘢工業革命,順叔戒心會更加大,股壇大龍鳯,來來去去,都係作個故仔揾班財經演員埋位,財演越有型,食水越深,咁大件靚仔扮蛤毑周街仆嚟仆去,咪玩啦。

精電行政總裁蔡東豪哥哥,無需多介紹,簡直係財經茄哩啡的偶像,如果呢個世界有「財經演員」,咁叫Tony Tsoi哥哥做「財經林峯」可謂當之無愧,周身刀張張利,踎屎塔都出哲學,戴上邊張臉具都咁靚仔,雖然有時略嫌有少少形象潔癖,一大堆乜能嘢「最後一代知識份子」、「以為自己係文化人的企管人」、「温布頓精神」,唔係個個明,冇所謂,最緊要型,重點係冇人會講得膠覺得佢Chok,星級財演與財茄之分,此之謂也。

順叔觀察到幾有趣一點,蔡東豪哥哥(下稱「Tony Chok」或「Chok生」)作為上市公司管理層的一面,似乎唔係咁多人了解(好多當「Chok生」係偶像的,唔少係從不炒股的正義師奶,或者世界觀未染銅臭的少男少女),對「Chok生」的老闆高振順,認識更少。