2010年1月15日星期五

A Tale of Two CEOs

(刊於2010年1月15日am730)


港交所(0388)CEO裁周文耀,今日LAST DAY,在任六年,周生最大LEGACY,就係乜都冇做,冇出力開拓新收入來源,更冇做過任何具爭議性改革,例如董事禁售期,一見爭議即刻縮沙,季度業績報告、創業板廢存問題,都係得個拖字。可能呢啲就叫LAISSEZ-FAIRE,周生在任期間,港交所市值膨脹超過十四倍。

兩代CEO,唔係講李小加,而係之前果位鄺其志,呢位前官場神童,本來有望成為香港財爺,不過十年前離開政府,加入港交所做CEO,可能帶住太多官場傲氣未酬壯志,大刀闊斧改革,仙股事件,本意要保議小投資者利益,結果搞出大頭佛,03年再次拂袖離開,周文耀上場,食正港交所03至07黃金五年。

KC可能個人太叻,意態氣度,總係帶住一絲不屑,過去十年仕場商場兩個轉折,第一次不屑,賠上政治前途,第二次不屑,跌左幾億。點解咁講,KC離任前後同時沽清港交所股票,當時港交所股價唔夠十蚊,認股權行使價七個幾,真正落袋得幾百萬。

投資者買港交所股票,唔會因為呢間公司,作為監管機構,有幾大牙力,而係作為一個賭場,有幾多人開盤、幾多人落注,周文耀無為而治,平平安安坐足六年,329萬股認股權行使價八個幾,市值接近五億。

十年人事,兩代港交所CEO,所以話,決定命運嘅,唔係能力,而係性格。

我手OPTION百幾蚊...

伸延閱讀:
1. 鄺其志為事業入籍澳門

沒有留言:

發佈留言