2012年9月8日星期六

切條撚咩



潮語,難明。

本來無碌柒,何處切條撚。

究竟賭緊乜,咩先叫做「切」?

9 則留言:

  1. 一位八十歲老人一日焗局侷跼忽然問個孫:做乜搞咁多嘢?鄧小平唔係話五十年不變咩?點解家吓呢樣又變,嗰樣又變?
    當下賭緊的正是將來
    「真係要變?五十年後先啦唔該!」這是一位曾因被老屈係特務而遭拘留逾月,想過要死的老婦的話
    如果碌柒同條撚講緊國教呢科,的確,未推又邊有得切?
    但睇闊啲,要「切」的,係整套政策,而不是「修改」留後患
    http://www.youtube.com/watch?v=_D7g5dKDORA

    回覆刪除
  2. 記者會度記者既問題,原以為有點水平,哪知一如無知憤青。就連應較能獨立思考的記者亦復如此,可悲也。

    地產佬欺壓香港市民多年,新班子以改變不公時局出現,地產佬見來者衝著自己而來,忽打起為民請命大旗,聯同欺壓多年的香港市民準備將新班子趕下台。難得的是香港市民不記前嫌,不顧自身利益,甘為地產佬趕走一個準備為自己抱打不平的政府。

    良心當狗肺咪係咁羅。

    小飛飛

    回覆刪除
  3. 唔係今日先至咁。大把聰明嘅香港人一直都為別人的陰謀和詭計作馬前卒搖旗吶喊而不知,是無知天真?還是聰明過度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 內心深處的恐共情緒被媒體所激發,一發不可收拾,再沒有理性思考。而一旦參與其中,更加當局者迷,位位「雖千萬人吾往矣」的心態。

      刪除
  4. 借博主常用的一句,死還死,七孔流血還七孔流血
    反對原先政府想推行的國民教育科政策,唔等同反CY,反政府
    要求撤回的唔一定個個都清楚個政策點行
    但批評班小伙子、大聯盟,甚或支持者,行動唔理性,缺乏獨立思考、批判的,又有冇親自睇過份指引?到過現場或透過網上直播,監察早幾日政總的實況?而不是靠傳媒或耳訛傅訛去了解事件?
    看罷指引的又可曾問過,寫得出要以改變學生情感(講緊小一至中六生),作為評核教學成效的人,本著甚麼思想?
    此部份的內容正是問題核心所在,毋須任何人的激發,一個認知能力正常,會理性獨立思考的人,自然會看出細節中的魔鬼
    CY係咪在(所謂)對付地產佬?抑或係試圖將力場又地產佬甲轉移去地產佬乙手上?
    僅觀其上任兩個多月的表現,乃言之尚早
    近日連番推出新政,是巧合?定係呢刻政策剛好成熟?還是策略?

    時間可以證明一切
    但有些事錯過了,想追都追唔番

    回覆刪除
    回覆
    1. 有關勢力借此事件,於選舉中大勝。未來施政上政府將寸步難行。

      過去一個官商勾結的政府需要的是反對派,今日以民為本的政府則最怕是每事反的反對派。

      CY是不是親地產商,信報的取向便是最佳答案。

      時間可以證明一切。

      刪除
    2. 地產佬可以是港商、陸商、央企
      地黨、共黨,可唔可以兩邊都唔要?

      刪除
    3. 房策是較全面而長遠的整體規劃,一般是一榮俱榮,一損俱損。不容易做到個別性的利好或不利好。

      增加供應,引入競爭,只要競爭在,競爭足夠,霸權可逐步削弱。就像近日的電訊商,在中移香港及CSL搞局下,數碼通、PCCW及3香港已不能再寡頭壟斷。相反HKBN一入地產商旗下,整體固網收入馬上提升。

      繼續留意政府政策是否導入更多的競爭。

      刪除
    4. 好,走著瞧﹒﹒﹒
      望都望香港地五年、十年、十五年後越變越可愛
      而唔係地黨共黨各據山頭,處於同一熱鍋上的蟻民四分五裂

      刪除