2012年6月30日星期六

Beast & the Breast


聽講陳克勤「搓Our Breast」之後,努力苦練「痾佬」,更曾經在立法會用英文發言騷吓料,不過,上面條片最後一段,顯示克勤哥仍然擺脫捲脷「lur」脷的壞習慣,「better place」變咗「bladder paste」,唔知「DAB」係咪應該改做「DRAB」...

你話禮義廉乜都好,最少作為一個政黨,民建聯一路搵緊位俾第二、三梯隊上,好似白鴿阮品強咁,廿幾年前已經見到佢啲街板,掛到而家人都死埋,都係等唔到上位,都仲係高達鐵頭仁...

新一屆行政會議名單,赫然出現克勤哥的「Breast friend」:李慧琼子。

順叔喺度諗,當日老董引入「問責制」,主要目的就係閹割公務員系統,不過呢,行政會議人數同時增加一倍,同時亦閹撚埋自己個內閣。

行會有30人(立法會都係60人),圍威喂一人一句,已經半粒鐘,一半所謂「問責官員」,有乜冬瓜豆腐要人頭落地,一半係「李慧琼子」呢類非官守議員,可以吹水唔抺咀,全世界有冇邊個政制,一個內閣有泰半成員係「Minsters without Portfolio」?

既然係「問責制」,行會非官守議員,根本唔需要存在。

2 則留言:

  1. 白鴿一代等於共產黨三代,係香港政壇最反智產物。

    回覆刪除
  2. 阮品強成69歲, 是元老級小角色, 不是二三梯隊, 不過白鴿上唔到位的社工真係大把大把。

    回覆刪除