2012年9月26日星期三

五毛不值

比亞迪
樂天虎

里昂呢位樂天虎,中文名夠晒猛,聽講係「亞洲最佳分析員」,整份報告,認為比亞迪(1211)5毛子都唔值。虎哥的論據,例如在「四年十萬里」有壞包換保養承諾之下,電動車賣1,000架,換電池成本幾球嘢,全部都係合情合理的,12個月目標價呢,都係嗰句,12個月內只要改一次,就永遠唔會錯,唔使咁認真,3年前,虎頭睇緊98蚊。

不過,份嘢既然在9月25日出街,就放上嚟做過記念,一兩年後再睇吓,有乜事會發生...

關連文章:
1. 飆凸你的夢(上)(中)(下)

伸延閱讀:
1. 下載: 虎哥報告
2. 思想花園: 比亞迪的國企病

6 則留言:

  1. 佢係咪變形金剛迷?

    回覆刪除
  2. 究竟做分析員易啲定係議員易啲呢?

    回覆刪除
  3. 令我諗起幾年前有分析員話神華會升到$101...得啖笑.

    回覆刪除
  4. 好似過分左的。十萬公哩系小兒科,無可能個個要換。就算設計有問題可以學本田咁,改電腦程式保護電池減低里程。電池呢挺野每年都在跌價,到四年後點會咁貴?雖然BYD唔系世界上最勁的電池廠,但系點都唔會部部要到最後一刻都要換。

    回覆刪除
  5. 虎哥條數,以今明兩年預測盈利做估值基準,FY2012純利4,300萬人仔,市盈率12.3倍,即係話BYD市值都仲有66個億港紙,一間幾百億營業額、又坐住幾百億資產的公司,但一年CAPEX過百億的公司,如果連續兩年都係賺得幾千萬,同見紅已經冇分別。

    虎哥呢份報告的微言大義,唔係講俾shareholder聽,而係講俾creditor聽,即係佢收埋咗一句,比亞迪實實在在有爆煲的風險。

    當然啦,而家通街都睇BYD咁淡,虎哥唔唱大聲啲,又有邊個聽到佢講乜,而家咪收到最大效果囉...

    回覆刪除