2012年10月20日星期六

占士邦箱


入境處尋日公布,3部在機場用作入境管制工作的手提電腦,懷疑被人撻Q咗,失竊電腦內有3,000個外地旅客的Passport資料,不涉及任何本港居民,已報警處理。

呢單新聞,冇炒大到,不過成件事奇奇怪怪,一部手提電腦幾千蚊有找,無尻神神做乜有人會撻你入境處3部手提電腦,如果真係有人撻嘢,目的只會係電腦裡面的資料。

根據入境處向外公開的入境管制工作,涉及大量外國旅客資料、又雖要出動到手提電腦四圍走的,唔會有好多,最大可能,就係一種叫做「占士邦箱」裡面的手提電腦(上圖)。以前機場有唔少轉機旅客,落機後即時將護照撕毁沖入馬桶,向入境處報稱係「無國籍人士」。

入境處2004年成立「反偷渡情報局」,2005年曾經向外推介過所謂「占士邦箱」的秘密武器,查實只係一個簡單版攞你命三千,有台手提電腦、高速掃描器,仲有一個同理大合作開發的偽證檢測儀,聽講入境處會將「占士邦箱」放在高危航班閘口,旅客一落機即時掃描護照,又可以用3G網絡,將旅客資料同入境處總部所掌握幾十萬可疑人物名冊核對。

如果真係「占士邦箱」被爆格,唔使問阿桂,零零發撞到007,證明香港的間諜活動仍然非常活躍,尋日投資推廣署話駐港中外公司數目有7,250間,創歷年新高,真係咁多FDI,香港經濟應該好好啦,呢條數,只係香港情報中心的另類指標而已,有人話香港政府管治冇當年英國佬咁有效,因為冇咗政治部,唔係冇道理的。

話時話,中聯辦附近的西環舊樓,保值作用,可能冠絕港九新界,如果未被中資掃晒貨,分分鐘一有放盤,就會有買家出現...

關連文章:
1. 間諜公司(上)(中)(下)

伸延閱讀:
1. 明報: 入境處失3電腦
2. 經濟日報: 港產「占士邦箱」
3. 文匯報: 入境處偽件檢測儀 專「捉」假證

同場加映:
香港間諜指數

1 則留言:

  1. 我估系假證件集團偷來做R&D。因為如果轉機資料經過網路上載,投部電腦翻去根本無用。

    回覆刪除