2012年4月5日星期四

恒隆66


恒隆(0101)最近又有新搞作,有兩件「恒隆66」品牌代表,講吓恒隆有乜威女嘢,例如未來十年,每年有等同美國帝國大廈樓面面積的大陸商業物業落成、未來資金需要500億,但係公司用CASH都足夠支付咁,有興趣又唔係飲緊水的話,可以跟住呢條「恒隆知多點」的連結去望下。

特首跑馬仔陳啟宗啱啱大注押中,而家擺明有戲唱,如果唔係都唔會TELETUBBIES上身,跟住應該多啲留意呢隻嘢有乜搞作。

3 則留言:

  1. 隨住外資既進入,好多生意最終要同世界級對手火拼,而霸地盤做收租佬應係最有抵禦力既一門生意。

    大大塊最旺地皮可遇不可求,而一線旗艦店一落戶,後來者再起另一商場便已失機。

    只要中國經濟真係繼續上,恒隆好大機會做到一城一個時代廣場,都咪話唔巴閉!!!

    回覆刪除
  2. 咁快手?人哋個YouTube頻道今日先開始擺嘢上去,讚!

    呢個Campaign目標群係咩人?搲晒頭﹒﹒﹒班搞手可能放咗唔少心機,但好老實講句,啲內容同演繹方式完全係差距三億六千五百萬呎,好似睇緊etv

    回覆刪除
  3. From RTHK:

    香 港 周 六 福 珠 寶 控 告 廣 州 周 百 福 珠 寶 商 標 侵 權 , 案 件 在 華 南 理 工 大 學 法 學 院 審 理 , 廣 州 周 百 福 被 判 罪 名 成 立 , 賠 償 4 萬 元 人 民 幣 。
    周 六 福 指 周 百 福 , 在 廣 告 牌 、 產 品 標 簽 、 保 證 單 和 包 裝 上 , 使 用 「 周 六 福 」 標 識 , 要 求 賠 償 30 萬 ; 但 周 百 福 表 示 , 周 六 福 的 珠 寶 產 品 不 知 名 , 商 標 未 在 香 港 或 大 陸 註 冊 , 不 享 有 專 用 權 。

    法 庭 認 定 「 周 六 福 」 的 商 標 受 法 律 保 護 , 判 周 百 福 敗 訴 。




    六福近期被洗到甩皮,唔知有冇多少關係??

    回覆刪除