2012年1月8日星期日

股神系列

聽講,龍年大年初一,股神巴菲特,將會破天荒出現在中央電視台的《春晚》節目(新聞連結)!

巴菲特一言一行,往往成為香港傳媒大炒特炒的話題,其實條友近年經常在CCTV出現,2007年10月,沽清中石油(0857)股票之後,去咗大連,出席ISCAR分公司開幕典禮,12年嚟再次去中國,並第一次接受CCTV訪問,2009年5月開始,每一年股東會,都會邀請CCTV拍攝隊採訪,每次都會接受專訪,仲熱情過接待CNN。

巴菲特除咗自己,仲成日搵埋老拍檔芒格、老朋友蓋茨,上CCTV接受訪問,連個仔彼德巴菲特,都周不時接受中國傳媒訪問,唔會死錯人的,巴菲特對中國官方喉舌咁熱情,相信佢老人家正努力了解中國。

順叔倉底,儲埋幾個CCTV有關巴菲特的特輯,剪埋做一個Playlist,上載緊咗上Youtube,想聽吓股神講乜,又冇心機睇巴郡年報的話,得閒就CLICK入去望吓...


沒有留言:

發佈留言