2012年3月26日星期一

無題



15 則留言:

  1. 梁振英:小曾子,你部IPAD呢?
    小曾子:還..還..還咗俾人了...

    回覆刪除
  2. 剩睇坐姿,就睇到一個係主子,一個係奴才。唉...

    回覆刪除
  3. 順叔,最近肛交所做咩?上親既都係垃圾,中午得一個鐘,出業績跟本消化唔到,停牌出通告又可以益哂大戶。季報又無,業績公布又拖到最遲,遲下有時間不如寫下港交所既十宗罪,梁生睇到,或者新人事新作法都唔定。

    回覆刪除
  4. CY:又唔打好呢份工,仲有乜撚用?

    BT:當奴...想做污點證人...

    回覆刪除
  5. BT:我Boss係誠哥,佢讚我做得出色喎。

    CY:扑你個街,一早知你係地產狗!

    回覆刪除
  6. 呢幾年,聯匯因素,人工等於年年下調,但物價租金則年年暴漲。大商家大獲其利,香港表面繁榮,實則是700萬香港市民年年減薪所致。虧唐豬還好意思強調功績。董建華當政時期,大圍經濟不濟,非戰之罪,且打好自由行根基,貪曾當政則完完全全是管商鈎結所致,只有破壞,毫無建樹。

    貪曾呢段黑暗時期,大班未曾批評過政府半句。良心?

    回覆刪除
  7. 維持聯匯有助香港競爭力,呢個當然。

    當工人年年減人工時,產品點會無競爭力?又一個例子,700萬人為大商家暴富買單。

    回覆刪除
  8. cy 真係有霸氣得多...希望佢真係可以做得好d..唔好好似曾x權咁hea 做...

    回覆刪除
  9. 順叔,想請教一個問題。國內近年人工年年十幾廿個咁上,但產出唔見跟得上。呢個現象係咪有違正常?未來係咪會不能持續?成本上漲,國外需求收縮,樓市降溫,財富效應收縮,企業借債度日,或捲款外逃。未來銀行壞帳陸續有來?

    小二

    回覆刪除
    回覆
    1. 不会, 人工涨是好事

      刪除
    2. 就怕產出和需求跟不上...企業靠債度日。不過向好處看是逼企業升級,走向自動化,提升效益,汰弱留強,不過企業升級成本唔小,又遇著外圍需求下降,情況似乎並不太妙。

      刪除
    3. 小二哥,頂你咩,學術論文嚟喎!不如你SEND個EMAIL嚟俾禾,禾在櫃統底搵幾份REPORT過你啦...有興趣就留名啦,EMAIL連結在樓上的MENU BAR「聯絡順叔」可以搵到的...

      刪除
  10. CY应该比打好一份工的打工仔有志向吧

    回覆刪除
  11. 有嚴重性趣,已貓~

    小二

    回覆刪除